Community

Invullen dagontvangsten niet nodig?

AS
2025-04-01

Vraag

Hi!

Even om te checken: het klopt dat, als ik enkel facturen voor klanten opmaak, ik zelfs niet moet starten met het invullen van dagontvangsten (ook niet als status ‘niets verkocht’ of ‘winkel gesloten’)?

En vanaf het moment dat ik dat wel doe, bijvoorbeeld 25/04/2025, ik dit wel elke dag moet bijhouden?

Bedankt voor de bevestiging, wil gewoon zeker in orde zijn 🙂

We hebben je vraag beantwoord via een video: https://vimeo.com/1071778754/4d9a4edfd3

Super, heel erg bedankt!

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

percentage beroepsgebruik historische afschrijving

Producten aankopen uit eigen webshop

Btw verleggen

Factuurdatum ligt voor datum boekjaar

activiteiten inboeken

Factuur betaald cash / kaart.

Waarom is een bedrijfsautoverzekering niet 100 procent

Omzetcijfer doorgeven?

verkoopfacturen inboeken

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten