Community

Inkomsten

LD
2023-10-19

Vraag

Onder welke categorie breng je de inkomsten in van de patiënten die je hebt behandeld?

Moet ik per patiënt telkens een factuur opstellen of is het voldoende dat ik bij dagontvangsten het bedrag ingeef dat ik op dat moment heb ontvangen van de kiné die ons uitbetaald met de beschrijving bv. ‘erelonen september’?

Als de patient geen factuuur vraagt, dan zijn dagontvangsten zijn voldoende. Als je een maandelijks overzicht krijgt van die kiné kun je ook 1 factuur of dagontvangst inbrengen
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

boekhouder laten meekijken

factuur bankkosten privé: rekening ontvangen via Peppol

Werk in onroerende staat

Klantenlisting en historische facturen

B2B facturen maar nog geen actief btw nummer

cadeaubon schenken

Overnachting indienen als (gedeeltelijke) kost?

BTW vrijgesteld als sociaal tolk

factuur van €0

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten