Hallo,
Je beroepsmatige gebruik van je auto bijvoorbeeld is onafhankelijk van het beroep dat je uitoefent. Je kijkt gewoon naar hoeveel je je auto procentueel beroepsmatig gebruikt en dit percentage gebruik je dan bij het inboeken voor het '% beroepsmatig gebruik'.
Heb je nog vragen? Dan kan je ook altijd terecht bij onze Support.
Groet,
Je Dexxter-expert
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.