Community 🤼

Hoe neem ik personeel aan voor mijn bijberoep?

ZO

Als ik later personeel wil aannemen, wat verandert er dan in mijn administratie?

  • Als je personeel hebt, moet je loonadministratie bijhouden en je moet werknemers inlichten over hun rechten, zoals vakantie- en ziektekostenvergoedingen. Je moet een arbeidscontract opstellen en zorgen voor de juiste sociale bijdragen voor je werknemers. Dit kan best een beetje administratieve rompslomp opleveren. Het kan handig zijn om een boekhouder of een HR-specialist in te schakelen om je te helpen met de loonadministratie.

Delen

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

⚠️ deze antwoorden zijn niet altijd geverifieerd.

Stel je vraag in de community

Stel je vraag aan de Dexxter-community met meer dan 10.000+ eenmanszaken & geverifieerde Dexxter-experts.

Pijl 1 - geel

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten