Hallo,
Hoe geef je een verkeersboete in als onkosten in je boekhouding?
Ik vraag dit omwille de politie geen BE nummer op het factuur heeft staan.
Groetjes
Hallo,
Hoe geef je een verkeersboete in als onkosten in je boekhouding?
Ik vraag dit omwille de politie geen BE nummer op het factuur heeft staan.
Groetjes
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.