Als bloemist verkoop ik mijn boeketten en bloemstukken aan 6% BTW.
Hoe moet ik een verkoop van een geschenkbon ingeven -> een bon wordt steeds terug ingeleverd voor bloemen aan 6% maar een geschenkbon is in principe misschien aan 21%?
Als bloemist verkoop ik mijn boeketten en bloemstukken aan 6% BTW.
Hoe moet ik een verkoop van een geschenkbon ingeven -> een bon wordt steeds terug ingeleverd voor bloemen aan 6% maar een geschenkbon is in principe misschien aan 21%?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.