Omdat ik dit jaar een hoger inkomen zal hebben, wil ik alvast mijn sociale bijdragen verhogen. Nu vraagt het sociaal secretariaat een schatting van mijn inkomen van dit jaar. Hoe pak ik dit best aan?
Omdat ik dit jaar een hoger inkomen zal hebben, wil ik alvast mijn sociale bijdragen verhogen. Nu vraagt het sociaal secretariaat een schatting van mijn inkomen van dit jaar. Hoe pak ik dit best aan?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.