Mijn fiscaal attest over mijn pensioensparen komt pas toe in april van het jaar erna. Kan ik mijn boekhouding van dit jaar dan niet afsluiten tot dan of mag ik het gewoon inbrengen in het jaar nadien?
Mijn fiscaal attest over mijn pensioensparen komt pas toe in april van het jaar erna. Kan ik mijn boekhouding van dit jaar dan niet afsluiten tot dan of mag ik het gewoon inbrengen in het jaar nadien?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.