Hallo allemaal, de facturen die ik met Dexxter maak en verstuur komen bij mijn klanten standaard in de spam terecht. Niet handig.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt.
Hallo allemaal, de facturen die ik met Dexxter maak en verstuur komen bij mijn klanten standaard in de spam terecht. Niet handig.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.