Hallo, Ik heb zonet een inventaris gemaakt van mijn voorraad. Een deel van deze goederen zijn niet meer verkoopbaar. Hoe breng ik dat verschil (die devaluatie) in mijn boekhouding in? Als kost aan mezelf?
Hallo, Ik heb zonet een inventaris gemaakt van mijn voorraad. Een deel van deze goederen zijn niet meer verkoopbaar. Hoe breng ik dat verschil (die devaluatie) in mijn boekhouding in? Als kost aan mezelf?
We hebben je vraag beantwoord via een video: https://vimeo.com/1044306673?share=copy
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.