beste, door ons jaarlijks verlof hebben we de laatste dagen van juni geen dagontvangsten kunnen ingeven. Deze kan ik niet meer bewerken omdat dat kwartaal gesloten is maar ik kan daarna ook niet meer invullen. Kan u hiermee helpen?
beste, door ons jaarlijks verlof hebben we de laatste dagen van juni geen dagontvangsten kunnen ingeven. Deze kan ik niet meer bewerken omdat dat kwartaal gesloten is maar ik kan daarna ook niet meer invullen. Kan u hiermee helpen?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.