Community

consignatie

SVU
2023-04-13

Vraag

Hey,

Ik verkoop spullen in een fysieke winkel via het systeem van consignatie.
Mensen brengen spullen binnen, we bepalen samen de prijs, en die spullen verkoop ik in de winkel
40% van de winkelprijs is voor de mensen dat het binnen brengen,
De afrekening van die 40% gebeurt op een afgesproken tijdstip.
60% is voor mij. Ik doe dit in bijberoep.

Mijn inkomsten vul ik in bij dagontvangsten.
Maar hoe vul ik best mijn uitgaven in?

Groetjes Sarah

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

BTW vrijgesteld verkooppunten

afschrijving verkorten

Aankoop Nederland met BTW

dagontvangsten

Klantenlisting

Hoe de kwartaalafrekening voor sociale bijdragen van Acerta boeken

Xml bestand op gsm

Ingeven Debetnota bij multi level marketing

Bijzondere btw-aangifte vlak na overstap naar btw-plicht

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten