Ik heb een factuur met aangerekende buitenlandse BTW die ik via Intervat ga recupereren. Moet ik dan in Dexter het vakje ‘opnemen in de BTW aangifte’ aanvinken, of net niet? Of maakt het niets uit? Bedankt!
Ik heb een factuur met aangerekende buitenlandse BTW die ik via Intervat ga recupereren. Moet ik dan in Dexter het vakje ‘opnemen in de BTW aangifte’ aanvinken, of net niet? Of maakt het niets uit? Bedankt!
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.