Hoi collega,s
Weet er iemand onder wat je, de huur en het ledigen van een afvalcontainer weg boekt ?
Alvast bedankt !!!
Hoi collega,s
Weet er iemand onder wat je, de huur en het ledigen van een afvalcontainer weg boekt ?
Alvast bedankt !!!
Beste,
Ik heb zelf een kostencategorie aangemaakt als afvalverwerking.
mvg
Pat
Pat,
Bedankt voor de reactie !!!
mvgr,
Erik.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.