Momenteel huur ik een praktijkruimte, ik ben coach in bijberoep. Graag had ik in mij tuin een pipowagen geplaatst als praktijkruimte. Is deze volledig in te brengen? Hoe pak ik dit het best aan fiscaal gezien?
Momenteel huur ik een praktijkruimte, ik ben coach in bijberoep. Graag had ik in mij tuin een pipowagen geplaatst als praktijkruimte. Is deze volledig in te brengen? Hoe pak ik dit het best aan fiscaal gezien?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.