Community

Aankoop iPad

GT
2024-05-18

Vraag

Hi,

Ik heb net een iPad gekocht. Mijn boekhouder gaf aan dat ik deze niet hoef af te schrijven omdat het bedrag slechts 346 euro is. Echter, nadat ik jullie video’s heb bekeken, vraag ik me af of ik dit wel in de juiste kostencategorie heb geplaatst. Moet ik het herboeken als een investering?

Bedankt!

Omdat het boven €250 is, zou ik het inboeken als investering over 3 jaar. Vergeet ook niet dat je een beschermhoes en andere toebehoren ook mag inboeken! :)
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Btw-boete

Geen prijs op offerte toevoegen

Hoe voer ik donaties in als btw-vrij inkomen?

Online coach dagontvangsten?

Hoe vliegticket van Ryanair inboeken

BTW verlegd NL, maar Belgisch adres

Verzenden van mail

Zelfstandig helper inkomsten

Per ongeluk ‘Bedrijf in EU’ aangeduid voor klant ipv. ‘Belgisch bedrijf’. Hoe kan ik dit veranderen?

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten