Community

Aangifte1e kwartaal

SF
2025-07-01

Vraag

Beste,

ik wil mijn aangifte doen 1e kwartaal maar ik krijg foutmelding. Ik ben trouwens vrijgesteld van BTW tot 30juni. Vanaf 1 Juli ben ik onderworpen aan BTW.

Misschien een domme vraag maar is het daarom dat dit niet lukt? Dan hoef ik 2e kwartaal ook niks in te vullen.

FOUTMELDING:

U kunt deze periodieke aangifte niet indienen omdat dit ofwel niet toegestaan is op basis van het belastingregime, ofwel omdat de startdatum van het belastingregime na deze periode valt. Neem contact op met het bevoegde team beheer als u denkt dat deze informatie niet correct is.


groetjes

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Online EU-verkoop aan particulieren via Dexxter: Advies gevraagd aan ervaren e-commerce ondernemers

Afrekening gas inboeken

Statuut werkzoekende-zelfstandige in bijberoep

Aankoop factuur van leverancier bij eenmanszaak met BTW vrijstelling

Ik wil een bedrijf opstarten samen met iemand anders

Verplaatsingsonkosten

cursus boekhouding

Aankoop tweedehands lichte vracht

Dubbel ingebrachte sociale bijdragen verwijderen uit een afgesloten periode

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten