Community

Opsplitsing Telenet-factuur

JB
2026-03-07

Vraag

Voor internet-en gsm gebruik hebben wij een Pakket bij Telenet. Hiervan is er een deel voor privé gebruik, een deel beroepsmatig voor mijn eenmanszaak en een klein gedeelte beroepsmatig voor het bijberoep van mijn vrouw. De factuur staat op mijn naam, en wordt betaald van mijn rekening. Hoe en voor welk % noteer ik het gedeelte in mijn boekhouding. Hoe noteer ik het prive-gedeelte? wat met het aandeel dat bestemd is voor de boekhouding van het bijberoep van mijn vrouw?

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Handelsgoed

Mag ik een forfaitaire dagvergoeding voor een buitenlandse dienstreis inboeken in Dexxter?

BTW: Hoe geef ik de inkomsten in, met of zonder BTW?

Btw op verzendkosten PostNL

onder welke kostencategorie valt beroepskledij of kledij die dient als voorbeeld

BTW van aankopen als je BTW vrijstelling hebt

Personenbelasting

Contante betalingen en Peppol: hoe registreer ik cash betalingen?

onderaanneming podologiepraktijk

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten