Kan ik nu nog bonnetjes inbrengen zonder factuur? Of is het steeds verplicht eens factuur aan te vragen in de winkel in verband met Peppol?
Kan ik nu nog bonnetjes inbrengen zonder factuur? Of is het steeds verplicht eens factuur aan te vragen in de winkel in verband met Peppol?
Dat vraag ik mij dus ook af...
Ik ben btw-vrijgesteld dus geregeld die ik aankopen als 'particulier' voor mijn onderneming want als ik dit doe als onderneming is het vaak dat btw verlegd wordt en ik ineens btw aangiftes moet indienen..
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.