Community

maandinkomsten kinesist

NM
2026-02-19

Vraag

Kan ik niet gewoon maandelijks ingeven wat ik heb ontvangen van de patiënten?

Ik werk voor mezelf in mijn eigen praktijk.

ok, maar ik heb soms meer da, 18 patiënten op een dag. Ik kom dan zeker boven de vermelde 250 eur. Ik moet dan zogezegd telkens een nieuwe lijn aanmaken, dat vind ik te complex...

De vermelde 250 EUR is per persoon.
https://www.youtube.com/watch?v=ut2NvU94dQg

Ok, dus de groep patiënten die dan zijn langs geweest voor een behandeling kan ik dan onder 1 lijn zetten (die dan hoger dan 250 eur is)?

ja, zoals het voorbeeld van de 10 artikels van 30 EUR in het filmpje.

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Stripe en Mollie boeken

Auto Gekocht voor opstart eenmanszaak

Wat met de Algemene Voorwaarden als je Peppol gebruikt?

Verkoop woning

Bijzondere BTW-aangifte Internationaal

Verpakkingsmateriaal bijhouden als voorraad

Fiscale datum

Hoe breng je inkomsten in van bedrijven zoals Etsy en Booking.com?

Welke kostencategorie gebruiken voor transactiekosten (e.g. credit card, PayPal)?

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten