Community

Factuur van Digi-belgium niet via Peppol ontvangen

LVR
2026-01-11

Vraag

Op vrijdag 9 januari van Digi-Belgium.be mijn maandelijkse factuur net zoals vroeger ontvangen als PDF bijlage via mail en niets automatisch ontvangen via Dexxter terwijl alles correct ingesteld is. Nog iemand met hetzelfde probleem van deze of andere Belgische leveranciers?

Zelfde probleem met het ontvangen van Factuur Hey telecom, enkel via e-mail in bijlage en niet via peppol

Hier ook met 2 leveranciers. Enkel via email en niet via Peppol. Terwijl we al facturen van andere leveranciers hebben ontvangen via Peppol.

Uiteindelijk 6 dagen na de mail met factuur in bijlage heb ik via Peppol ook de elektronische factuur ontvangen :-)

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Facturatie band

Onkosten, zoals koffie en water?

kilometervergoeding ingeven

Gebruik van labo als fotograag

inkomend bedrag rekening

Electronische betaling

Hoe factuur uit Nederland boeken?

Onkosten maken en controleren voor minder belastingen.

percentage beroepsmatig gebruik in historische afschrijvingen

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten