Hallo, Ik ga altijd met factuur werken, moet ik dan ook de daginkomsten bijhouden en dagelijks invullen niets verkocht? Alvast bedankt
Hallo, Ik ga altijd met factuur werken, moet ik dan ook de daginkomsten bijhouden en dagelijks invullen niets verkocht? Alvast bedankt
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.