beste,
ik heb de sociale bijdrage van het eerste kwartaal vergeten in te boeken (wel betaald). Mag ik dit in het tweede kwartaal inboeken, dan zijn er dat kwartaal 2 bijdrages ingeboekt. graag feedback
beste,
ik heb de sociale bijdrage van het eerste kwartaal vergeten in te boeken (wel betaald). Mag ik dit in het tweede kwartaal inboeken, dan zijn er dat kwartaal 2 bijdrages ingeboekt. graag feedback
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.