Beste
Ik heb voor mijn zaak in bijberoep een stock van ongeveer €9000. Hoe zit dat juist? Kan en moet ik die best inbrengen op een manier en zo ja hoe juist?
Ik heb een stock lijst in excell.
Thx
Beste
Ik heb voor mijn zaak in bijberoep een stock van ongeveer €9000. Hoe zit dat juist? Kan en moet ik die best inbrengen op een manier en zo ja hoe juist?
Ik heb een stock lijst in excell.
Thx
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.