Is er een mogelijkheid om in 1 keer de dagontvangsten in te vullen als je voor die dagen geen ontvangsten hebt?
Is er een mogelijkheid om in 1 keer de dagontvangsten in te vullen als je voor die dagen geen ontvangsten hebt?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.