Beste,
Kan ik een auto inbrengen die door mijn vriendin is aangekocht, maar door mij zal gebruikt worden voor mijn bijberoep? Of moet deze ingeschreven zijn op de zaak.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Beste,
Kan ik een auto inbrengen die door mijn vriendin is aangekocht, maar door mij zal gebruikt worden voor mijn bijberoep? Of moet deze ingeschreven zijn op de zaak.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.