Community

afschrijving

WD
2025-02-26

Vraag

hallo ,

vraag 1

we zijn overgestapt naar dexxster en ik had de afschrijvingen in gegeven voor een dienst wagen 50% prive gebruik ik had het voertuig reeds ingegeven in dexxster , gaat de afschrijving dan daar automatisch rekening mee houden en ook het persentage aanpassen ?

vraag 2

ook over de afschrijving van een toestel die reeds gebroken is en niet meer gebruikt wordt , moet dat verder afgeschreven worden of hoe zet je dat stop ,

groeten wouter

Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Uitgaven volgend boekjaar ingeven

Foutmelding bij invoeren nieuwe leverancier

Remise sur un article en TVAC

Extra login personeel

uitgave inboeken

FOUT IN BTW OPGAVE

Statuut Student-Zelfstandige

niet open wegens ziekte

Overzicht verkoopartikelen

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten