Goedeavond,
Ik kocht van een particulier een tweedehands lichte vracht aan.
Kan ik de aankoop hiervan inbrengen?
Alvast bedankt.
Goedeavond,
Ik kocht van een particulier een tweedehands lichte vracht aan.
Kan ik de aankoop hiervan inbrengen?
Alvast bedankt.
Beste,
Het aankoopbedrag zal u kunnen inbrengen, (het % hangt volgens mij af van de hoeveelheid beroepsmatig gebruik) enkel gaat dit om een marge wagen. Er is dus geen BTW meer te recupereren.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.