Ik heb een lichte vracht sinds 2 jaar.
Kan deze in aanmerking komen voor een forfaitaire aftrek?
Ik gebruik deze 30% beroepsmatig
Ik heb een lichte vracht sinds 2 jaar.
Kan deze in aanmerking komen voor een forfaitaire aftrek?
Ik gebruik deze 30% beroepsmatig
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.