Community

Eénmanszaak of Commanditaire Vennootschap

SL
2025-01-31

Vraag

Ik wil een beroep doen op jullie omdat ik vind dat ik als zelfstandige te grote bedragen moet betalen aan mijn boekhoudster. Zij weet dat dus intussen maar vraagt of ze mijn dossier naar jullie mag doorsturen, zodat zij mijn dossier bij hen dan kunnen afsluiten. Ik ben trouwens geen éénmanszaak maar een commanditaire vennootschap. Kan ik dan überhaupt bij jullie terecht of moet ik dan een éénmanszaak worden? 

We hebben je vraag beantwoord via een video: https://vimeo.com/1052261591?share=copy
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Welke onkosten op einde v.h. jaar maken jullie nog?

RSZ Personeel

Douanekosten

Kasboek

Factuur aan één bedrijf, betaald door ander bedrijf

Taal mail

Postzegels inbrengen als kost?

Annulatie uitbetaalde les via bookingswebsite

% beroepsmatig gebruik van een investering te hoog ingeschat. Hoe kan ik dit rechtzetten?

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten