we zijn met 2 een vof gestart … hoe doe ik dat met de sociale bijdragen ? nu betalen we elk op dezelfde winst … hoe moet dat gewijsigd worden ?
we zijn met 2 een vof gestart … hoe doe ik dat met de sociale bijdragen ? nu betalen we elk op dezelfde winst … hoe moet dat gewijsigd worden ?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.