Hallo,
Ik wil mijn fietsverplaatsingen mee inbrengen als onkosten. Hiervoor moet je een rittenadministratie bijhouden. Zijn er nog die dat doen en hoe houden jullie dit precies bij?
Hallo,
Ik wil mijn fietsverplaatsingen mee inbrengen als onkosten. Hiervoor moet je een rittenadministratie bijhouden. Zijn er nog die dat doen en hoe houden jullie dit precies bij?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.