Ik krijg van gemeentes de vraag om mijn factuur niet als PDF maat digitaal te versturen.
Dit zou tegen 2026 verplicht zijn.
Kan via een platform peppol.
Hebben jullie hiervoor een oplossing?
Of hoe ik hieraan begin.
Ik krijg van gemeentes de vraag om mijn factuur niet als PDF maat digitaal te versturen.
Dit zou tegen 2026 verplicht zijn.
Kan via een platform peppol.
Hebben jullie hiervoor een oplossing?
Of hoe ik hieraan begin.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.