Ik kocht in 2020 een wagen als particulier, ik nam hiervoor een WeCare contract voor onderhoud en herstellingen. Sinds februari ben ik zelfstandige in hoofdberoep. Kan ik deze maandelijkse kost hiervoor inbrengen?
Ik kocht in 2020 een wagen als particulier, ik nam hiervoor een WeCare contract voor onderhoud en herstellingen. Sinds februari ben ik zelfstandige in hoofdberoep. Kan ik deze maandelijkse kost hiervoor inbrengen?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.