Ik zou een deel van mijn hypotheek willen inbrengen gezien ik 30% van mijn woning gebruik voor mijn zaak. Hoe moet ik dit doen?
Ik zou een deel van mijn hypotheek willen inbrengen gezien ik 30% van mijn woning gebruik voor mijn zaak. Hoe moet ik dit doen?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.