Beste,
Ik heb de aankoop van mijn speedpedelec op investeringen gezet. Om en bij de 8000 euro aan 80% beroepsgebruik. Is dit ok?
Maar voor onderhoud en verbruik elektriciteit, is dit hetzelfde als bij bromfiets?
Groeten, K
Beste,
Ik heb de aankoop van mijn speedpedelec op investeringen gezet. Om en bij de 8000 euro aan 80% beroepsgebruik. Is dit ok?
Maar voor onderhoud en verbruik elektriciteit, is dit hetzelfde als bij bromfiets?
Groeten, K
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.