Hoi hoi, ik ben momenteel student-ondernemer maar vanaf september ga ik fulltime voor de zaak (geen tijd meer voor te studeren). Kan ik dan ook Dexxter blijven gebruiken?
Hoi hoi, ik ben momenteel student-ondernemer maar vanaf september ga ik fulltime voor de zaak (geen tijd meer voor te studeren). Kan ik dan ook Dexxter blijven gebruiken?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.