Hoe moet ik een betalingsverschil (de klant betaalde meer dan het factuurbedrag, maar wenst dit niet terug) inboeken?
Alvast bedankt.
Hoe moet ik een betalingsverschil (de klant betaalde meer dan het factuurbedrag, maar wenst dit niet terug) inboeken?
Alvast bedankt.
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.