Ik betaal tussentijdse facturen voor gas & electriciteit.
Kan ik die maandelijks inbrengen als kost of moet ik wachten op de eindfactuur omdat er soms geld moet teruggestort worden op het einde van het jaar ?
Ik betaal tussentijdse facturen voor gas & electriciteit.
Kan ik die maandelijks inbrengen als kost of moet ik wachten op de eindfactuur omdat er soms geld moet teruggestort worden op het einde van het jaar ?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.