Community

Invullen dagontvangsten

SJ
2022-03-13

Vraag

Vul je je dagontvangst in op de datum van opmaak factuur of op de datum van betaling van de factuur door de klant?

Dank je wel!

Hallo, Giel van het Dexxter-team hier. Om zeker vergissingen te vermijden.. Het is ofwel dagontvangsten ofwel verkoopfacturen, maar niet de combinatie maken van de beide :) Anders heb je dubbeltelling, 1x inkomsten aangegeven via dagontvangsten én 1x inkomsten aangegeven via een verkoopfactuur. De dagontvangsten mag je ingeven op het moment dat je de verkoop hebt gedaan/prestaties hebt geleverd.
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Kan ik nu al beginnen met Peppol testen?

Algemene Voorwaarden

Credit nota

Afgestaan ereloon inboeken

Verkeerd BTW tarief aangerekend

Bezorging

Lease wagen

facturen/herinnering

Bril webdesigner

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten