Ik diende gisteren via dexxter de btw aangifte in. Na het tekenen printte ik het ontvangstbewijs van de federale overheid af. Nu staat bij dexxter onder status btw aangifte nog niet gegenereerd?
Ik diende gisteren via dexxter de btw aangifte in. Na het tekenen printte ik het ontvangstbewijs van de federale overheid af. Nu staat bij dexxter onder status btw aangifte nog niet gegenereerd?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.