Ik ben in de overweging om sponsering te doen, nu was ik al eens aan het zien hoe ik dit zou kunnen inboeken.
In het leercentrum vind ik hier niets van terug. TIP?
Iemand dat een idee heeft hoe of wat?
MVG
Ik ben in de overweging om sponsering te doen, nu was ik al eens aan het zien hoe ik dit zou kunnen inboeken.
In het leercentrum vind ik hier niets van terug. TIP?
Iemand dat een idee heeft hoe of wat?
MVG
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.