Hoi,
Ik gaf een cadeaubon weg als bedanking voor hulp die ik kreeg.
Kan ik deze cadeaubon ingeven als uitgave, want ik kocht die niet aan.
Maar als de ontvanger de bon komt verzilveren, ontstaat er wel een kost.
Bedankt voor een antwoordje!
Hoi,
Ik gaf een cadeaubon weg als bedanking voor hulp die ik kreeg.
Kan ik deze cadeaubon ingeven als uitgave, want ik kocht die niet aan.
Maar als de ontvanger de bon komt verzilveren, ontstaat er wel een kost.
Bedankt voor een antwoordje!
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.