Ik heb momenteel via een cafetariaplan het voordeel dat mijn internetkosten van mijn brutoloon gaan.
Ik vermoed dat ik deze kosten dan niet meer kan inbrengen als uitgave?
Ik heb momenteel via een cafetariaplan het voordeel dat mijn internetkosten van mijn brutoloon gaan.
Ik vermoed dat ik deze kosten dan niet meer kan inbrengen als uitgave?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.