Community

Voertuig verkopen

TD
2023-06-14

Vraag

Hallo,

Ik heb een aantal jaar geleden bij een particulier een Vespa Ape aangekocht. Deze werd 100% beroepsmatig gebruikt.

Deze is volledig afgeschreven en zou hem graag terug verkopen (wegens onbruik).
Ik zou dit als particulier willen doen zodat ik geen garantie moet geven (het is een oldtimer dus wil dat risico vermijden)

Kan ik best een factuur voor mezelf aanmaken zodat ik die “in de privé” haal eerst of hoe pak ik dit best aan?

Enige input wordt gewaardeerd 🙂

Mvg,

Tom

Inderdaad, gewoon verkoopfactuur aan jezelf. Zorg wel dat het bedrag iets of wat "marktconform" is;)
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Overlopende rekeningen

BTW aangifte

cadeaubon schenken

bedrijfskleding

BTW op artikelen van niet BTW-plichtige student-zelfstandige

werkkleding

Kosten voor opstart

Klantenlisting

Uitbetalingsfactuur inboeken

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten