Hallo, ik heb nog geen belastingsbrief ontvangen, alleen sociale zekerheid. Is dat normaal?
Hallo, ik heb nog geen belastingsbrief ontvangen, alleen sociale zekerheid. Is dat normaal?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.