Ik ben enkele weken arbeidsongeschikt geweest en heb daar een vergoeding van ontvangen van mijn ziekenfonds. Waar en hoe moet ik deze inkomsten inboeken?
Ik ben enkele weken arbeidsongeschikt geweest en heb daar een vergoeding van ontvangen van mijn ziekenfonds. Waar en hoe moet ik deze inkomsten inboeken?
Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.