Community

Inkomsten

LD
2023-10-19

Vraag

Onder welke categorie breng je de inkomsten in van de patiënten die je hebt behandeld?

Moet ik per patiënt telkens een factuur opstellen of is het voldoende dat ik bij dagontvangsten het bedrag ingeef dat ik op dat moment heb ontvangen van de kiné die ons uitbetaald met de beschrijving bv. ‘erelonen september’?

Als de patient geen factuuur vraagt, dan zijn dagontvangsten zijn voldoende. Als je een maandelijks overzicht krijgt van die kiné kun je ook 1 factuur of dagontvangst inbrengen
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

btw aangifte

btw 0% op factuur bij medecontractant

Aankoop tweedehands lichte vracht

Hoe meerdere documenten toevoegen bij aankoopfacturen

Welke kostencategorie voor stortingen aan bijv. GoForest en wat is hiervoor het percentage beroepsmatig gebruik?

Factuur voor verschillende klanten

fiscaal attest sociale bijdragen

krantenabonnement percentage

Verkoop producten in praktijk

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten