Community

Voorraad bijhouden (juwelen onderdelen)

SL
2023-10-23

Vraag

Beste,

Ik maak zelf kettingen, armbanden, oorbellen, … Ik koop deze dus niet aan, maar wel de onderdelen. Ik vroeg me af of ik de onderdelen in voorraad moet bijhouden? Dit zijn afzonderlijke kralen etc. Dit zijn soms flinterdunne parels, die bijna onmogelijk zijn om te tellen. Daarom dat ik het me afvroeg.

Alvast bedankt!

Ik weet niet of dit zelf correct is hoe ik het doe, maar ik probeer al mijn materiaal zo goed als mogelijk te verwerken in de te verkopen oorbellen tegen het eind van het jaar. Zo kan ik de totaalprijs aan handelsgoederen delen door de items die ik gemaakt heb. Op het einde van het jaar bereken ik dan de verkochte items en zo weet ik welk bedrag er in voorraad naar volgend jaar gaat.
Uiteraard moet je deze niet tellen, een goede schatting is voldoende. Groetjes, Louise www.ticenits.be
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

Klantenlisting indienen BTW-vrijstelling

BTW aangifte

Verrekening BTW tussen verschillende kwartalen

Brandstof inbrengen voor een auto die niet mijn eigendom is

hoe moet ik mijn dag inkomsten maken voor verkochte hamburgers?

Factuurdatum

Factuur verzenden aan een vrij beroep

Factuur Shein Downloaden en inboeken

Aangifte Belastingen

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten