Community

Netto winst bijberoep

KC
2023-11-20

Vraag

Ik zou graag weten hoeveel ik van mijn netto winst als bijberoep in de bouwsector ga moeten afgeven volgend jaar. Hoeveel ik dus opzij mag zetten en hoeveel ik als mijn loon kan beschouwen.

Dank alvast !

Hmmm, das wel een vage vraag :) Maar een even vaag antwoord is allicht: 50% opzij zetten, 50% ga je overhouden. Mijn vaag antwoord zal vermoedelijk redelijk dicht bij de realiteit zitten (jammer genoeg).
Stel een vraag
Stel uw vraag aan de Dexxter-community met meer dan 25.000 eenmanszaken en geverifieerde Dexxter-experts.

30 dagen gratis. Geen kredietkaart nodig.

Probeer het vooral zelf uit. Zelfs als je nog geen ondernemingsnummer hebt, kan je al aan de slag.

Community

Andere vragen van de community

kosten aanhangwagen bijberoep

aankoop meubilair onder welke kostencategorie?

Geen creditnota ontvangen na terugbetaling geannuleeerde online bestelling bij AliExpress

Verworpen uitgaven

Aankoop land binnen EU

Hoe maak ik een factuur naar een verzekeringsagent die vrijgesteld is van Btw

offertes aan verenigingen

kosten aan en betreffende de woning

Woon-werk vergoeding

Helaas! Onze community is momenteel enkel toegankelijk voor mensen die een proefperiode op Dexxter starten